Seguim als carrers, seguim lluitant

Avui l’Audiència Nacional ha suspés temporalment l’ordre d’empresonament de les companyes condemnades, a l’espera de la resolució de la petició d’indult.

Versión en castellano

Avui l’Audiència Nacional ha decidit que les nostres 8 companyes, que finalment van ser condemnades per l’acció ‘Aturem el Parlament’ del 15J de 2011, esperin la resolució de la petició d’indult fora de la presó. 

Això significa que s’inicia una nova fase en tot aquest procés repressiu que estem vivint tant les condemnades com les persones que, d’una manera o altra, conformem el seu grup de suport des de l’assemblea o des de la infinitat d’actes i mostres de solidaritat que s’han produït i es segueixen produint arreu. 
Els temps es tornen a estirar i, tot i l’alleujament momentani que ens provoca aquesta decisió, el nostre agraïment es dirigeix cap a totes aquelles persones que ens han acompanyat i ens continuen acompanyant durant tot aquest periple, i el nostre pensament cap a totes aquelles que es troben preses, sigui de forma preventiva o amb sentencia ferma. Restem encara en mans d’aquells que ens volen dominar i callar, i en els propers mesos continuarem immerses en el laberint burocràtic i jurídic a què ens van abocar aquells que desnonen i desallotgen, aquells que retallen i empresonen, legislen i condemnen. 
 .
Una vegada més ens volien aïllades i amb por; una vegada més ens van trobar unides i amb el cap ben alt. Una vegada més hem teixit estratègies conjuntes i la por als poderosos no ens ha separat sinó que ens ha fet més fortes i fermes.
 .
Tot i la bona notícia d’avui, volem transmetre el nostre suport a Alfon, que va ser detingut ahir a Madrid, rodejat per centenars de persones solidàries i desobedients. La seva condemna de 4 anys de presó és una més dins del cicle repressiu cap a la lluita social que estem vivint i que s’accentua amb la propera entrada en vigor de la Llei de Seguretat Ciutadana i la Reforma del Codi Penal. La solidaritat i la resistència col·lectiva davant aquestes agressions son la nostra millor arma, i per elles apostem.
 .
Seguim lluitant, seguim als carrers!

Assemblea del grup de suport a les condemnades d’Aturem el Parlament, a Barcelona, 18 de juny del 2015

Seguimos en las calles, seguimos luchando

Hoy la Audiencia Nacional ha decidido que nuestras 8 compañeras, que finalmente fueron condenadas por la acción “Aturem el Parlament” del 15J de 2011, esperen la resolución de la petición de indulto fuera de la cárcel.  
.
Esto significa que se inicia una nueva fase en todo este proceso represivo que estamos viviendo, tanto las condenadas como las personas que, de un modo u otro, conformamos el grupo de apoyo desde la asamblea o desde la infinidad de actos y muestras de solidaridad que se han producido y se siguen produciendo en todos lados.  
.
Los tiempos se vuelven a estirar y, a pesar del alivio momentáneo que nos provoca esta decisión, nuestro agradecimiento se dirige a todas esas personas que nos han acompañado y nos continúan acompañando durante todo este periplo. Nuestro pensamiento, hacia todas aquellas que se encuentran en prisión, sea de forma preventiva o con sentencia firme. 
Seguimos en manos de aquellos que nos  quieren dominar y callar y en los próximos meses continuaremos inmersas  en el laberinto burocrático y jurídico a que nos avocaron aquellos que  desahucian y desalojan, aquellos que recortan y encarcelan, legislan y  condenan.    
Una vez más nos querían aisladas y con miedo, una vez más nos encontraron unidas y con la cabeza bien alta. Una vez más tejimos estrategias conjuntas y el miedo a los poderosos no nos separó sino que nos hizo más fuertes y firmes.
.
A pesar de la buena noticia de hoy, queremos transmitir nuestro apoyo a Alfon, detenido ayer en Madrid, rodeado por centenas de personas solidarias y desobedientes. Su condena de 4 años de prisión es una mas dentro del ciclo represivo hacia la lucha social que estamos viviendo, y que se acentuara con la cercana entrada en vigor de la Ley de Seguridad Ciudadana y la Reforma del Código Penal. La solidaridad y la resistencia colectiva ante estas agresiones son nuestra mejor arma, y por ellas apostamos.
 .
¡Seguimos luchando, seguimos en las calles!

Asamblea del grupo de apoyo a las condenadas de Aturem el Parlament, a Barcelona, 18 de juny del 2015

Deixa un comentari